Kolory marki wybrane przez Ciebie będą kształtować Twoją identyfikację wizualną
w każdym punkcie styku. Pamiętaj, że ta paleta kolorów odgrywa ważną rolę
w postrzeganiu Twojej marki i tym, jak potencjalni klienci mogą myśleć o Twojej marce. Zrozumienie znaczenia psychologii kolorów i odczuć związanych z określonymi odcieniami będzie stanowiło podstawę Twojego procesu twórczego. Pamiętaj, aby wybrać kolory, które są funkcjonalne i odpowiednie. Ponieważ kolory marki będą używane w różnych kontekstach, paleta musi być również wszechstronna. Na przykład kopia witryny, posty w mediach społecznościowych i materiały drukowane powinny być brane pod uwagę podczas obrazowania, jak kolory będą wyglądać w różnych zasobach marki.
Jeśli chodzi o wybór skutecznej typografii dla Twojej marki, nie ma jednego uniwersalnego podejścia. Zamiast tego rozważ wpływ typografii na dostarczaną wiadomość. Od kroju pisma do kerningu (odstępy między literami), typografia odgrywa główną rolę w wywoływaniu nastroju, ustalaniu tonu i kultywowaniu rozpoznawalności marki.
„Obraz jest wart tysiąca słów”, a jeśli chodzi o fotografię Twojej marki, jest to okazja do przekazania historii Twojej marki za pomocą obrazów i filmów, wzmacniając Twoją tożsamość wizualną Wybierając zdjęcia do zasobów, takich jak witryna internetowa lub posty w mediach społecznościowych, zwróć uwagę na styl, kompozycję i tematykę zdjęć lub filmów, aby zapewnić spójność wizualną treści. To klucz do stworzenia markowego i spójnego wyglądu. Ponieważ fotografia może być tak ekspresyjna, klienci mogą łatwo poczuć markę. Jeśli używasz wizerunków ludzi, pamiętaj o uwzględnieniu szeregu różnorodnych modeli, aby każdy mógł zobaczyć swoje odbicie w Twojej marce.