Strony internetowe - Twoja wizytówka
w sieci.

Po co ci strona internetowa?

Z doświadczenia wiemy, że pierwszy kontakt w sieci odbywa się na Twojej stronie internetowej. Jest to bardzo ważny aspekt reklamy firmy. Dobrze dobrana treść w zgrabnej oprawie zapewnia dobry odbiór potencjalnych klientów, aby informować odbiorców, wyjaśniać swoją propozycję wartości, zwiększać rozpoznawalność marki i napędzać sprzedaż.

Budowę strony zacznij od doboru domeny. Skuteczny i łatwy w zapamiętaniu adres strony to istotny element. Prowadzenie firmy, nawet zwykłej, bez obecności w sieci nie jest już możliwe. Konsumenci szukają w Internecie wszystkiego, od wyszukiwania produktów po lokalizację i godziny otwarcia. Nawet prosta, dobrze zaprojektowana witryna internetowa może zapewnić przewagę w Twojej branży, a jeśli masz produkty do sprzedaży, Twoja witryna może otworzyć nowe rynki i tanio i łatwo rozwinąć działalność.

Co powinna zawierać Twoja strona?

Określ główny cel swojej witryny. Witryna biznesowa zazwyczaj służy jako miejsce do dostarczania ogólnych informacji o Twojej firmie lub jako bezpośrednia platforma handlu elektronicznego. Niezależnie od tego, czy tworzysz prostą stronę internetową, która mówi trochę o Twojej firmie, czy bardziej złożoną witrynę e-commerce, najważniejszą rzeczą, którą musisz zrobić, to powiedzieć, czym zajmuje się Twoja firma – na stronie głównej w jasnych słowach.
Profesjonalna strona internetowa zwiększa wartość firmy, otwierając ważne możliwości zwiększenia rentowności, takie jak pozyskiwanie nowych klientów i ponowne angażowanie obecnych, zdobywanie strategicznych partnerstw, dostęp do nowych rynków, mierzenie zwrotu z inwestycji, budowanie świadomości marki lub testowanie produktów

Czego potrzebujesz po stworzeniu strony?

Promuj swoją witrynę w mediach społecznościowych. Media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter, LinkedIn czy Pinterest, to najlepszy sposób na zwiększenie zasięgu wśród odbiorców i informowanie klientów o tym, co dzieje się w Twojej firmie. Za każdym razem, gdy zaktualizujesz swoją witrynę, publikuj o tym w swoich mediach społecznościowych, ale zrównoważ to prawdziwym, nie promocyjnym zaangażowaniem.

Bądź na bieżąco!

Utrzymuj swoją witrynę. Zachowanie aktualności jest ważne, dlatego często aktualizuj swoją witrynę o wpisy na blogu dotyczące bieżących wydarzeń branżowych, nowych produktów i ofert oraz aktualności firmowe, aby odwiedzający wracali do witryny. Jeśli nie masz czasu, aby zrobić to samodzielnie, zleć to zadanie firmom takim jak my. Założenie strony internetowej dla Twojej firmy to niedroga inwestycja, która może pomóc Ci zdobyć wiarygodność i dotrzeć do szerszej bazy klientów niż kiedykolwiek dzięki tradycyjnym technikom marketingowym. Jeśli aktualizujesz swoją witrynę o świeże, aktualne treści i szybko rozwiązujesz problemy techniczne, nigdy nie będziesz musiał się martwić, że „nie istnieje” dla Twoich obecnych i przyszłych klientów.

Jak klienci szukają firm? Facebook czy Google?

3,5 miliarda zapytań dziennie w Google pokazuje, że większość ludzi korzysta z wyszukiwarek w sieciach społecznościowych, aby znaleźć informacje.Witryna firmowa umożliwia pozycjonowanie się w taki sposób, aby ludzie mogli Cię znaleźć, gdy będą wyszukiwać informacje dotyczące sprzedawanych przez Ciebie produktów lub świadczonych przez Ciebie usług. Nawet jeśli możesz łatwo konkurować z większymi witrynami, możesz zoptymalizować witrynę pod kątem lokalnych wyszukiwań, aby przyciągnąć odbiorców w Twojej okolicy.