Oklejanie i branding samochodu – skuteczny sposób na promocję firmy

Co to jest reklama oklejania samochodów?

Oklejanie samochodów polega na umieszczaniu naklejek na samochodzie w celu reklamowania marki. Folia nie uszkodzi lakieru pojazdu, więc jest to nieinwazyjna forma reklamy. Kreatywna reklama w połączeniu z dobrze dobranym projektem pod dany pojazd gwarantuję unikatową i skuteczną metodę do dotarcia szerszego grona odbiorców danej usługi klienta. Taką formę reklamy możemy uznać za jeżdżący billboard, za który klient nie musi płacić dodatkowych opłat.

Czy reklamę okleja się tylko na samochodach?

Okleinę reklamową można stosować nie tylko na pojazdach. Wykonuje się ją również na nieruchomościach. Można okleić drzwi, okna oraz wszelkie powierzchnie, które są wolne i będą widoczne dla ludzi z zewnątrz. Ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę oraz podkreślić wizerunek danego biznesu. Powierzchnie reklamowe można również wynająć np. na autobusie miejskim, które często bywają ruchomą reklamą do wynajęcia.
Pierwsza reklama prasowa została wydrukowana w Paryżu w roku 1612, ukazała się w „Journal Generla d'Affiches”. Nie była ona bynajmniej tak skonstruowana, jak reklamy prasowe, które znamy obecnie. Pierwsza reklama przypominała raczej typowe ogłoszenie. Dynamiczny rozwój branży reklamowej zaczął się w XIX w.

Jak duża może być reklama na folii?

Folie samochodowe mogą pokryć całe auto lub tylko jego część. Mogą po prostu podać nazwę firmy i numer telefonu lub bardziej złożone projekty. Wszystko jest zależne od potrzeb klienta. Oklejając całą powierzchnię, na szyby stosujemy folię perforowaną (oczkowaną), która ma przepustowość światła z zewnątrz oraz widoczności np. w przypadku pojazdów. Tak więc nie ma ograniczenia w temacie wielkości, wszystkie szczegóły ustalamy na etapie rozmów z klientem.

Ekonomiczna i skuteczna reklama.

Ponieważ folie samochodowe mogą mieć różne rozmiary, są one opłacalnym rozwiązaniem. Klient może zdecydować się na pełne oklejenie samochodu, częściowe oklejenie lub nawet tylko oklejenie tylnej szyby, na której znajduje się po prostu Twój numer telefonu, aby klienci mogli wysłać Ci szybką wiadomość. Oczywiście, aby naprawdę zwiększyć świadomość i widoczność marki, decydując się na pełne oklejenie całego pojazdu, klienci zwrócą na to uwagę. Oklejanie jest trwałe i łatwe do zmiany. Reklamy z oklejenia samochodu można łatwo usunąć z pojazdu po zakończeniu promocji. Jest to również kanał marketingowy, który rezonuje z ludźmi. Inni kierowcy często przypominają sobie reklamy po obejrzeniu oklejonego samochodu. Właściciele często martwią się, czy ich pojazd nie zostanie uszkodzony w wyniku oklejenia. Odpowiedź brzmi: nie, pojazdy nie otrzymują żadnych uszkodzeń w wyniku nałożenia na nie folii samochodowej.

Czy reklama na oklejanie samochodów to dobra inwestycja?

Biorąc pod uwagę liczbę osób dojeżdżających do pracy na drogach, oklejanie samochodów jest doskonałym dodatkiem do Twojej mieszanki marketingowej OOH. Folie winylowe dają możliwość dotarcia do rynku docelowego. Ponieważ folie samochodowe nie niszczą lakieru, łatwo jest okleić pojazd nowymi promocjami.Każda firma, która chce zdywersyfikować swój marketing OOH, odniesie ogromne korzyści z reklamy oklejania samochodów. Oklejanie pojazdów pomaga zwiększyć zasięg i widoczność marki, oferując jednocześnie tani kanał marketingowy.