Ponieważ folie samochodowe mogą mieć różne rozmiary, są one opłacalnym rozwiązaniem. Klient może zdecydować się na pełne oklejenie samochodu, częściowe oklejenie lub nawet tylko oklejenie tylnej szyby, na której znajduje się po prostu Twój numer telefonu, aby klienci mogli wysłać Ci szybką wiadomość. Oczywiście, aby naprawdę zwiększyć świadomość i widoczność marki, decydując się na pełne oklejenie całego pojazdu, klienci zwrócą na to uwagę. Oklejanie jest trwałe i łatwe do zmiany. Reklamy z oklejenia samochodu można łatwo usunąć z pojazdu po zakończeniu promocji. Jest to również kanał marketingowy, który rezonuje z ludźmi. Inni kierowcy często przypominają sobie reklamy po obejrzeniu oklejonego samochodu. Właściciele często martwią się, czy ich pojazd nie zostanie uszkodzony w wyniku oklejenia. Odpowiedź brzmi: nie, pojazdy nie otrzymują żadnych uszkodzeń w wyniku nałożenia na nie folii samochodowej.